Eva Deroovere

Zoals je misschien weet (of misschien niet weet maar dan vanaf nu wel weet), ben ik reeds geruime tijd fotografe voor Veto, de Leuvense weekkrant voor én door studenten. Hiervoor word ik wekelijks een paar keer gebeld voor opdrachten, en als het even meezit, krijg ik de kans om supertoffe opdrachten te doen. Zo was twee weken geleden Stef Bos aan de beurt (ongetwijfeld volgt hier nog een post van). Afgelopen donderdag moest/mocht ik een andere muzikante gaan trekken, zijnde Eva De Roovere. Toen ik haar ernaar vroeg, bleek dat ze bij elk optreden haar trouwe viervoeter meebrengt. Van trouwe fans gesproken… Het volledige artikel kan je nog tot zondag a.s. lezen op deze website (pdf) – doorscrollen naar de laatste bladzijde – en hier op mijn blog vind je de foto. De eerste van beide werd in Veto gepubliceerd. De tweede krijg je er op mijn fotoblog gratis bij! 🙂

Let vooral op de mimiek van de hond – voor zover en hond mimiek kan vertonen, uiteraard… 😉

Eva De Roovere1

Eva De Roovere2

P.S.: de foto’s voor Veto zullen steeds in zwart-wit op mijn blog verschijnen omdat ik ze nu eenmaal zo moet maken voor Veto zelf en ik ze niet opsla in kleur… Soms is dit wel lekker handig ook: Whitebalance? Mijn VOETEN!! 🙂

Geef een reactie

