Digitale foto’s laten drukken

Voorlopig vandaag nog geen foto (vanavond komt daar misschien verandering in). Deze post is bedoeld om reclame te maken. Jaha! Als dàt niet straf is!

Ik heb de foto’s voor het tweede semester van de fotografieles laten afdrukken op redelijk groot formaat (20cm x 30cm). Ik bestelde ze vorige zondag via www.foto.com. Vandaag zaten ze in de bus. De wachttijden zijn 5 à 7 werkdagen, wat ik redelijk lang vind, maar ze zijn wel mooi afgedrukt (wat niet van elke service kan gezegd worden). Deze site is dus écht een aanrader!

Tot pixelziens!

Stephanie

P.S.: misschien nog even dit… Ik merk aan mijn blogstatistieken (jaha, dat ego van mij hè…!) dat ik meer bezoekers krijg dan verwacht. Maar wie ZIJN jullie dan??? 🙂

4 thoughts on “Digitale foto’s laten drukken

Geef een reactie

