Opdrachten Fotografieles

Beste Pixelkijkers,

Voor één keer wil ik jullie uit jullie passiviteit halen! Gisteren was de startles van het derde trimester van de fotografieles. Dat wil zeggen dat de nieuwe opdrachten toegelicht werden. Ik had tegenwind (hihi) dus ik was te laat maar de uitleg over twee van de vier opdrachten heb ik wel gehoord. 🙂

Nu… Waar ik jullie voor wil inschakelen is het volgende: ik schrijf een wedstrijd uit voor het origineelste idee voor mijn opdrachten. Hieronder vind je de opdrachten die ik moet maken. Als je leuke ideeën hebt voor de uitwerking ervan, of als je een toffe plaats gezien hebt waar ik de opdracht kan gaan maken, dan mag je dat altijd laten weten op deze blog. Haha wat een profitariaat van mijnentwege, maar goed – brainstormen is niet verboden, ook niet als ik jullie brein daarvoor gebruik, vind ik! 🙂

Dit zijn mijn opdrachten:

  • Vrij werk van 5 foto’s : een reeks van 5 bij elkaar horende foto’s, met eenzelfde thema, met een rode draad die door het geheel loopt.
  • Maak 1 foto met als thema ‘de natuur’.
  • Maak 2 foto’s met als onderwerp ‘reflectie’.
  • Avondopname met verschillende soorten licht (neon, straatverlichting, daglicht…) 1 foto.

Ziezo, moge jullie muzes jullie inspireren (en ook mij!!) en misschien nog even zeggen dat als er een idee van een bloglezer(es) wordt uitgewerkt en door de leraar goedgekeurd, dat ik voor die lezer(es) zeker een PRIJS zal verzinnen! U hebt mijn woord!

Morgen opnieuw een foto, belóófd (want mijn blablabla, daar hebt u niks aan, vermoed ik!)

Pixelgroeten,

Fotogravin Stephanie (dixit Jan)

Geef een reactie

