Op De Boerderij

Dag Pixelkijkers…

belofte maakt schuld – ook op stille zaterdag, nietwaar? Mijn excuses dus dat ik gisteren geen foto geüploadet heb. Daarnaast ook aan u allen een bijzonder ZALIGE PASEN gewenst. Hopelijk heeft jullie lammetje even goed gesmaakt als het mijne.

Vandaag een beeldje van enkele maanden oud.  Eergisteren, vrijdagavond, was ik in Het Balanske. Ik besefte er dat ik het vrijwilligerswerk in Het Balanske enorm begin te missen. Ik heb er meer dan 7 jaar rondgelopen als begeleider van kinderen met een handicap. Zo was het deze zomer (4 augustus 2007) een boerderijdag, waarop gezinnen met een kind met een handicap welkom zijn op een kinderboerderij in Hakendover (vlakbij Tienen), en waar ondergetekende haar angst voor grote beesten (paarden in het bijzonder) jaarlijks voor éven opzijzet ten gunste van de kids.

Een van de aanwezigen dit jaar was Jo, een vaste klant in Het Balanske sinds jaren. Hij vond het enorm leuk om vanop een hooiberg stukjes hooi (de aandachtige pixelkijker vindt de stukjes hooi, vliegend, terug op de foto!) te werpen over de omheining, richting geitjes – die maar al te graag van dit hooi aten. Het was een prachtig beeld, niet alleen omdat het zonnetje straalde maar ook omdat Jo zichtbaar genoot van dit eenvoudige maar prachtige momentje tussen hem en de geitjes…

Op De Boerderij - Het Balanske

Moraal van het verhaal, lieve Pixelkijker, wees net als Jo tevreden met de kleine dingen des levens! 🙂

Groetjes en tot pixelkijks!

Stephanie

Geef een reactie

