Stef Bos

Lieve pixelkijker,

op deze sneeuwachtige paasmaandag krijg je een beeld te zien dat voor mij allicht veel meer waard is dan voor u omdat er een heel erg lang verhaal aan vasthangt. Ik ga dat hier niet helemaal doen (temeer omdat het gros onder u dit al -soms verschillende keren- heeft moeten aanhoren). Het komt neer op het volgende: ik mocht voor Veto een foto gaan maken van Stef Bos, van wie ik al geruime tijd een fan ben. We dachten dat we snelsnel een interviewtje gingen doen, maar de avond is uitgedraaid op een dinertje, inclusief dessert en koffie, backstage in het CC van Leopoldsburg, soundcheck en tenslotte een concert. Een heerlijke avond werd het!

De eerste foto van onderstaande reeks werd in Veto gepubliceerd. De overige zijn andere beelden die ik zelf best wel leuk vond…

 

Veto-foto

Drieluik

-> De bovenstaande foto is te groot om hem hier in deze post te zetten dus zet ik hem er als thumbnail op – als je erop klikt verschijnt de volledige foto in beeld.

StefBos 3

StefBos 4

StefBos 5

StefBos 6

Tot pixelkijks!

Stephanie

Geef een reactie

