Lang in de sneeuw lopen in de Oostkantons…

… wordt ook wel eens langlaufen genoemd, beste Pixelkijker.

En daar hebben de mamie van ondergetekende en ondergetekende zelf zich aan gewaagd. We zijn er gisteren een dag op uit getrokken (vandaar het gebrek aan een post op 25 maart) richting Stavelot en we hebben een 10tal km gelanglauft (waarom denk ik ineens aan ’t kofschip?). ’t Was echt leuk van eens in de sneeuw te zijn want dat was lang lang lang geleden.

Ziehier een beeldje dat ik gisteren geschoten heb. Eén van de opdrachten voor de fotografieles voor het derde trimester is “natuur”. Dit is een foto die ik dacht te gebruiken… Geslaagd of niet? Boeiend genoeg?

Sneeuw

P.S.: gek genoeg lijkt het echt keihard alsof ik ingeflitst heb maar de EXIF-spotters onder u zullen zien dat dat niet het geval is…

P.P.S.: ik kreeg vandaag de OFFICIËLE toelating om op Erasmus te vertrekken – hip hoi schol!!

Geef een reactie

