Watertorens DEEL II: Tienen

Lieve Pixelkijker,

Ziehier deel twee van de watertorensaga. Zoals de titel al doet vermoeden, zijn deze foto’s gemaakt in Tienen.

Wederom een kleine POLL… Welke vind JIJ de mooiste foto? 1? 2? 3? 4? Als je er een argument voor hebt, hoor ik dat ook graag ๐Ÿ™‚

Pixelgroeten en fijn weekend aan iedereen!

Stephanie

P.S. misschien niet onbelangrijk: ik heb vandaag ook nummer 4 en 5 van de watertorens gevonden: in Linden (bij Lubbeek) en in Lubbeek zelf (op de bollenberg) vind je telkens รฉรฉn exemplaar. Die van Linden lijkt echter nogal verdacht hard op die van Bekkevoort (to be announced ๐Ÿ™‚ ) dus als er nog voorstellen zijn voor bijzondere watertorens o.w.v. hun vorm of uitzicht:ย let me know, pleeeeease! ๐Ÿ™‚

2 thoughts on “Watertorens DEEL II: Tienen

  1. De eerste!

    Bij de tweede is de grond eerder het onderwerp, en de derde en vierde geven een detail weer dat volgens mij minder interessant is dan het geheel. De eerste geeft voor mij het best de toren weer, en hoe die in de omgeving staat.

    Da’s niet om te zeggen dat de andere foto’s slecht zijn of zo, maar als ik dan toch moet kiezen ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

