Gedaan met de watertorens, zeg ik u! :-)

Lieve Pixelkijker,

misschien bent u net als ik gebrainwashed intussen, en kijkt u tijdens elke autorit alleen nog naar de watertorens die u passeert.

Om u van deze vervelende gewoonte af te helpen, gaan we terug een andere toer op. Gedaan met de watertorens!!

De onderstaande foto is er één uit de oude doos, met name van toen ik aan de opdracht “schaduwen” werkte. Het idee op zich bleek achteraf veel minder origineel dan ik het zelf vond. De uitvoering vind ik zelf wel geslaagd dus ik durf hem hier toch plaatsen…

En omdat we het nu toch over schaduwen hebben, toon ik ook onze Witte met veel plezier!

Lieve pixelgroeten en tot blogs!

Stephanie

One thought on “Gedaan met de watertorens, zeg ik u! :-)

Geef een reactie

