mijn nikon is een vuilaard! :-S

Dag Pixelvrienden,

ik heb een probleem.

Enfin, ik heb véél problemen maar er is er ééntje (kwak) waar ik het even over wil hebben. Mijn sensor zit vol stofjes. En aangezien ik een klein fijn broekschijtertje ben durf ik dat probleem zelf niet op te lossen, uit schrik mijn body naar de haaien te helpen. Ik kan de body opsturen naar het Nikon-reparatiecentrum maar dan ben ik ten eerste mijn toestel minstens drie weken kwijt (wist mijn fotograaf me te vertellen) en ten tweede kost dat ook redelijk veel geld (ongeveer €50 zei diezelfde fotograaf).

Mijn vraag aan de pixelkijker die deze blog bezoekt, is daarom ook: is er iemand die dit al eens zelf gedaan heeft en die daar zelf zo’n setje voor heeft? Iemand tips voor fotografen/reparateurs die dit aan een zacht prijsje doen?

Alvast bedankt!

Stephanie

Geef een reactie

