Wild In’t Park 1

Gegroet lieve pixelkijker,

na een afwezigheid van meer dan een maand – waarvoor mijn welgemeende excuses – ben ik er eindelijk nog eens op uit getrokken met mijne fotokodak. Afgelopen weekend was het nl. Wild in’t park dat, als ik het goed heb begrepen, de opvolger moet zijn van Roetsjrock. Wild in’t park is een festivalletje, in het Wildemanspark van Herent, dat georganiseerd wordt door enkele verenigingen uit het jeugdwerk in en rond Leuven. Chiro’s, vzw’s en scoutsen sloegen de handen in elkaar om het gebeuren tot een écht festival uit te bouwen (met échte T-shirts, échte drank- en zelfs eetstandjes, het échte rode kruis, zowaar zelfs échte sekjoewetiemensen). En men zag dat het goed was.

Ook al was mijn (bescheiden!) fotografenaanwezigheid min of meer op verzoek, en ookal waren de omstandigheden niet ideaal (wat hebben die lichtmensen op concerten toch allemaal met diene verdoemese rook en dat nog verdoemeser rood licht op een podium?) – ik heb er toch wel van genoten.

Eén van de mede-organiserende organisaties was Het Balanske. “Vandaar”, inderdaad. Aanschouw hieronder drie hardwerkende vrijwilligers van de Club S.O.S.

Wanneer we nu echter inzoomen op één van de hierboven getoonde affiches, wordt het voor de mensen die me een beetje kennen al gauw duidelijk wat de ware reden voor mijn bezoek aan Wild In’t Park was… Jaha, beste Pixelkijker, u weet nu welk soort foto’s u te wachten staat de komende dagen!

Tot pixelkijks!

One thought on “Wild In’t Park 1

Geef een reactie

