Wild in’t Park 4a

Hey Pixelkijker!

Na AedO was het de beurt aan de meest kitcherige en foute band die ik ooit heb gezien: Rudy Bravo. Oké, misschien delen ze die plaats met Les Truttes maar laatstgenoemden zijn iets professioneler in wat ze doen, wat de charme er ook meteen van af doet… 🙂

Omdat deze band te cool was (en omdat een vriendin van mij hevige fan was) heb ik veel foto’s gemaakt. Daarom splits ik dit mini-reportage’ke in twee delen: a en b. Vandaag de eerste vier foto’s.

1) De volledige band. Let vooral HEEL erg goed op de kledij en de mimiek van de bandleden… Hilariteit alom.

2) De zanger met het (gespeelde) ego van hier tot in Tokyo 🙂 En dat haar van Rudy*: ’t is een PRUIK hè! (maar mondje toe hè!).

3) Let hieronder vooral op de man in het publiek vooraan. Die kerel GING gewoon – de hele avond lang aan één stuk door stond die te klappen, te headbangen, te dansen, te roepen, mee te brullen,… kortom: hij GING 🙂 Héérlijk toch?

4) De gitarist (zijn kontje). De foto is een beetje mislukt in die zin dat je zijn  über-foute gilet niet zo goed kan zien.  Check op foto 1 zijn  buikje… Hihihi

Tot morgen voor nog meer Rudy Bravo, lieve Pixelkijkers!
*ik zeg het er maar bij want, beste Pixelkijker, ik hoor u al denken: wie loopt er nu ZO rond!?

One thought on “Wild in’t Park 4a

  1. Pingback: Wild in’t Park 4b « Stephanie Verbeken

Geef een reactie

