Wild in’t Park 4b

Hoi Pixelkijker!

Zoals beloofd de rest van RudyBravo.

1) De over-kitcherige toetsenist en dito (doch iets bravere) bassist.

2) Het publiek waaronder twee oud-gedienden van het Balanske. De man in het rood heeft trouwens veel geld verdiend aan mijn foto’s dus ik kan moeilijk anders dan hem er ergens tussen te plaatsen. Vooraan uiterst links in beeld trouwens één van de twee presentatoren van Wild In’t Park. Dat doet me eraan denken dat ik daar morgen* ook eens een fotootje van moet posten…

3) Veel oog voor detail heb ik doorgaans niet, tenzij als het over toetsen gaat 😉

4) Hier zie jij duidelijk hoeveel rook er altijd werd gespoten – collega-amateur-fotografen weten hoe verschrikkelijk dàt is! :S

Tot Morgen Pixelkijker – dan krijgt u de enige ECHTE Sam Goois te zien!

* laatstgenoemde heeft maar een halfuur gezongen dus er zal wel wat ruimte zijn voor andere foto’s dan van Sam Gooris 🙂

Geef een reactie

