Wild in’t Park 5

Gegroet lieve Pixelkijker,

Deel 5 van het Wild In’t Park avontuur.

Zoals beloofd een foto van de presentatoren. Een betere dan deze vond ik niet, maar nu krijgen ze toch de eer (voorzover het een eer is op deze nederig bescheiden blog te veschijnen) die ze verdienen… 😉

Ja, en toen was Sam Gooris* in da house. Zonder band, maar met een tape’ke. Grappig eigenlijk. Dat had ik nog niet vaak gezien. Veel interessante foto’s maken was er dus niet bij. Temeer omdat zijn gamma aan danspasjes ook niet is wat het zou kunnen of mogen zijn… Maar goed. De gasten hebben er wél van genoten – des te beter! En ja – het gras is blijven groeien; en ja – hij had zijn basketsloefkes aan (maar dat is niet te zien op de foto’s).

Als fotograafje mocht ik echter niet klagen. Hij is de enige artiest die récht in mijn lens keek. Hij bleef zelfs zo staan (ik had het eerst niet door) tot ik ook éffectief een foto maakte… Zo grappig. Ik heb een nieuwe poster voor boven mijn bed nu, denk ik! :p

Ziezo.

Het is 24 mei intussen. Collegastudenten weten wat dat betekent. De blok is nu officieel begonnen. Zoals een mede-schakelaar het treffend verwoordde: “Fase Quarantaine ingezet”… Aan alle lotgenoten véél moed gewenst!

Stephanie

* ik wilde die mens een link gunnen naar zijn website… die niet blijkt te bestaan

Geef een reactie

