Seut der seuten…

Hoi Pixelkijker,

Van mijn medestudenten kreeg ik de voorbije maanden soms nogal wat reacties op de volgende passage uit mijn “wie ben ik”-pagina:

Na mijn studie als Leerkracht Lager Onderwijs in Heverlee, ben ik aan de richting pedagogische wetenschappen (keuzerichting Onderwijskunde) begonnen. Onderwijskunde? Inderdaad, beste lezer, ik hoor het u denken: ik ben omringd door seuten. Maar zelf ben ik one of them dus ik maak me geen zorgen over de goede afloop van dit studie-avontuur.

Nu vond ik via Pietel’s webstek de volgende website die ik (gezien bovenstaand citaat) aan ALLE onderwijskundigen en bij uitbreiding alle bezoekers vandeze stek kan aanraden: http://www.hownerdyareyou.be Echt lachen – gniffelgniffel.

Groeten en tot pixelkijks!

P.S.: twee kortetermijndeadlines verhinderen me nu even foto’s te plaatsen – ik maak er snel weer werk van!

Geef een reactie

