is me dàt verschieten…

Op een dag surf je, bij gebrek aan interessantere dingen om handen, een beetje rond op het internet. Zo kom je terecht op de site van Stef Bos, één van je favoriete zangers-liedjesschrijvers. Je gaat bij wijze van curiositeit eens in de “fotoboeken” van de website bladeren. En wat kom je daar huppeldepupgewijs tegen? Twee van jouw EIGEN foto’s toch wel niet zeker?

Amai, ik heb er kiekenvel van.

De laatste twee foto’s in de reeks http://www.stefbos.nl/read/fotoboek/Op%20avontuur%202008 zijn uit mijn cameraatje gerold, enkele weken geleden, toen ik in opdracht van Veto Stef Bos mocht gaan fotograferen. Het was toen een héérlijke avond: smullen van je lievelingseten in een gesprek met je lievelingszanger, gevolgd door een concert van laatstgenoemde – wat wil een mens nog meer?

Bij dezen één van de twee foto’s die gepubliceerd staan op Bos’ webstek…

2 thoughts on “is me dàt verschieten…

Geef een reactie

