mijn huidige leefwereld

Wegens de grote drukte in deze prent kunnen we er een spelletje aan koppelen… “ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is rood/wit/blauw!”

EDIT: bij wijze van oproep wil ik hier even vragen of er niemand is (die iemand kent die) zijn CANON POWERSHOT G9 verkoopt. Ik droom van dat toestelletje maar nieuw is het nogal duur… Mij contacteren kan steeds via een reactie op deze blog oftewel via stephanie [punt] verbeken [apenstaart/apestaart?] gmail [punt] com. Alvast bedankt! Stephanie

8 thoughts on “mijn huidige leefwereld

  1. ja, noeste arbeidsplaats die ik KOTSbeu gezien ben šŸ˜‰ maar wel een structurele werkconditie om U tegen te zeggen! (sorry, inside joke)
    wie raadt het rood/wit/blauw ding? šŸ™‚

  2. Het blad met de vakken die je nog moet doen?
    Prachtige structurele werkconditie trouwens! (dat overzichtsblad komt me trouwens (helaas) bekend voor ;o) )

  3. @ pritiffany: neen maar wel een goeie gok.
    ik besefte vandaag dat de opgave mss ook wel moeilijk is waarvoor sorry
    @ oorbellenmeid: ook mis, en dat mannetje: dat heb je nu gekregen (is door WordPress gegenereerd) en dat houd je voor immer en altijd als bezoeker van deze blog – hihi.

  4. De persoon met de rode trui op het krantenknipsel links aan de muur heeft een witte t-shirt aan onder die trui en een blauwe spijkerbroek!

Geef een reactie

