Vandaag ben ik langsgegaan op de tentoonstelling van de academie waar ik dit jaar mijn eerste jaar volgde. En jawel, ik had het zelf niet echt durven dromen toen ik hieraan begon, maar ik ben geslaagd! 🙂 Heb me maar meteen ingeschreven voor het tweede jaar en wat blijkt, dat ik volgend jaar ook kunstgeschiedenis ga krijgen. Dat vind ik precies niet eens erg! Nekeer iets anders dan het onderwijs hier en het onderwijs daar en het onderwijs zus en het onderwijs zo! 🙂

Er lag ook een foto van mij op de fototafel. Volgens mij niet mijn meest interessante beeld, maar wel een beeld waar ik een béétje trots op ben. Ik toon het bij gebrek aan nieuw materiaal nog een keer. Bij deze dus toch NOG maar eens een watertoren 😉

Voor wie het interesseert: op DEZE pagina vind je alle definitieve beelden die ik voor het voorbije derde trimester heb ingediend.

Pixelgroeten!

One thought on “

Geef een reactie

