korte vakantie

Ik heb de indruk (op bevriende blogs, althans) dat het de gewoonte is zich a priori te verontschuldigen voor een afwezigheid van enkele dagen…

Bij dezen kondig ik dan ook mijn vertrek aan. Ik ga op korte fietsvakantie (om misverstanden te vermijden toch even dit: ‘kort’ slaat hier niet op de fiets, maar op de vakantie). Ik ga uitwaaien en stevig op de trappers duwen aan zee. Hopelijk draait na 1,5 dag de wind 180°. Dan heb ik altijd wind mee. Frank en Sabinneke voorspellen echter mooi weer, dus de wind zal mij niet deren…

Ziehier mijn trouwe tweewieler die mij overal zal brengen de komende dagen (afgezien van de treinrit naar de zee en weer terug). Nadien volgen ongetwijfeld enkele foto’s (al zal fotograferen niet mijn hoofdbezigheid zijn).

Tot binnenkort!

(bron afbeelding: http://www.boer-tweewielers.nl/hoofdpagina.trekking.htm)

One thought on “korte vakantie

Geef een reactie

