Osobolle O x3

4 thoughts on “Osobolle O x3

  1. Dat is een leuke reeks. Tof hoe Callier amper verandert en Ossobolle heen en weer gaat. Is het lichtjes opschuiven van de figuren van rechts naar links opzettelijk gedaan?

  2. Inderdaad een leuke reeks, alhoewel ik die graag wat groter zou willen zien omdat ik denk, dat de details hier het verhaal moeten vertellen.

  3. @ Björn: is per ongeluk

    @ René: hoe bedoel je dat je vindt dat de details hier het verhaal moeten vertellen? Mijn eigen bedoeling was namelijk ‘slechts’ de dynamiek van de dans van Isabelle A in contrast met het statische van Alex Callier… Welke details zouden volgens jou het verhaal kunnen vertellen? ’t Is geen aanval hè, René, ik wil gewoon graag weten hoe je het bekijkt, want ik snap het zelf niet zo goed. (dat laatste zal wel aan mij liggen. hihi).

  4. Sorry, dat ik jouw reactie op mijn opmerking nu eerst zag en ik wat laat ben met mijn antwoord.
    Wat ik nu zie is een gitarist en een danseres in een wat donkere achtergrond. Zou de foto wat groter zijn, dan ook is de mimiek van de personen en hun emotie te zien en dat zou naar mijn idee, een echte toevoeging betekenen. Ik weet niet of een grotere uitvoering mogelijk is in dit ontwerp van WordPress.

Geef een reactie

