Hole in one – one hole

Vandaag heb ik de hele voormiddag bij Stuutekeer (stuutekeer.wordpress.com en www.Stuutekeer.be) thuis gezeten. Ik heb er samen met hem mijn allereerste eigen gaatjescamera’s gemaakt. Een nieuwe uitdaging. Toen de eerste (een lucifer-exemplaar) af was, was ik aan het glunderen van de spanning. Het is écht spannend. Ik heb met deze camera zonét mijn eerste beeld gemaakt… Jammer dat er geen LCDscherm op zit om je resultaat metéén te bekijken. Misschien iets voor jou om te ontwikkelen, stuutekeer? 😀

Het tweede exemplaar is een kaasdoosje. Je weet wel, zo’n doosje van van die la-vache-qui-rit’kes. Ik dacht dat hij af was dus draaide ik mijn filmrolletje door… Tot ik besefte dat ik geen sluiter had gemaakt… Laps. Mijn eerste Grote Fout heb ik dus al gemaakt. 🙂

Ik ben echt benieuwd wat dat gaat geven… Ongetwijfeld: to be continued…

Het beeld hierboven is er geen van mij; het is er één van stuutekeer zelf. Het is één van mijn favorieten. Als ik me niet vergis zijn dit luciferbeeldjes. (Verbeter me indien dit fout is, Stuutekeer… Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit gebruik?)

5 thoughts on “Hole in one – one hole

  1. Ook ik kijk steeds weer met bewondering wat Koen nou weer heeft bedacht! Hoe krijg je ’t toch voor alkaar steeds weer met zo’n onnozel doosje zulke prenten te maken…

Geef een reactie

