Ken ik u van ergens?

Ik ben dit weekend weer schuppes, dus ik maak dit op voorhand goed door twee posts in één keer. 🙂

Deze week deed ik in het Tiense stadspark een fotoshoot met Katrien (ja, inderdaad, die van de vakantiejob 🙂 ). Ze deed in mei haar communie en gaat in september met de hele familie op weekend om dat te vieren. Bij een communie horen natuurlijk kaartjes. Ondergetekende is trots u te mogen vertellen dat zij ze heeft mogen maken. 😀

De fotoshoot verloopt niet van een leien dakje. Katrien is op vele vlakken niet in staat te doen wat jij vraagt. Foto’s waarop ze lacht én in de lens kijkt zijn daarom echt zeldzaam.

Deze foto is één van de beelden die de selectie NIET haalden. Ik vind ‘m zelf wel geslaagd, maar ja, het was zo moeilijk kiezen (zeker voor de ouders zelf 🙂 ).

edit: speciaal voor de slechtverstaanders onder ons: “schuppes zijn” betekent “weg zijn”. 🙂

4 thoughts on “Ken ik u van ergens?

Geef een reactie

