Santorini (8)

Wat mij betreft is deze écht een twijfelgeval. Maar omdat de reacties op de vorige zo verbazingwekkend positief waren, durf ik deze toch nog even te posten. Dat doe ik ook wel bij gebrek aan ander toonbaar materiaal – ik loop nogal heel erg fel achter met mijn postproductiewerk van enkele fotografie”opdrachten” van de laatste weken.

Deze foto: mijn huisgenoten vinden ‘m mooi, maar ik niet. Ik kan alleen geen argumenten geven waaróm niet… Wat denken jullie? (eerlijk, hè, want van constructieve kritiek leer ik het meest!)

(en morgen komt er NOG zo ’n twijfelgevalletje…)

One thought on “Santorini (8)

  1. Ge moet daar zo geen zaak van het verstand van maken denk ik, ik vind dit best goed! Ook door het kadertje van het raam waarin dan dat andere raam gekaderd is. Misschien zou ik de verticalen hier net wel zo recht mogelijk proberen te zetten. Maar ge moet hier niet over twijfelen, echt niet. Tenzij ge natuurlijk bij Magnum wilt geraken door deze foto, of de World Press Photo wilt winnen, of zo… in dat geval hebt ge een punt 🙂

Geef een reactie

