Meeuwen (6)

Ik zei het… er komen er een HEEL pak van die vliegende beesten…

Ik ben maandag begonnen met mijn stage. Ik zit nu bijna de volle 8uur per dag met mijn kijkers op een scherm te zien. Ik hou wel van computers en het prutsen (aan beelden) erop. Maar trop is te veel. Dat maakt dat de zin om mijn PC ’s avonds aan te zetten bijzónder klein is geworden. Ik ben bovendien ontzettend moe ’s avonds – het ritme van 2,5 maanden vakantie lag mij beter 🙂

Ik ben mij dus bij dezen min of meer aan het verontschuldigen voor een rustigere en niet-dagelijks-geüpdatete blog.

Ik heb ook wel GOED nieuws. Ik heb er reeds over geklaagd maar ik vond dat mijn beelden op mijn blog niet scherp waren. Ik ben (sja, dat ego van mij hè…) op de pc van de stage héél even op mijn blog gaan kijken en het deed me plezier vast te stellen dat het aan mijn laptopscherm ligt (meestal toch want ik wil niet beweren dat alle 100% van mijn foto’s haarscherp zijn 🙂 )

Tot kijks!

2 thoughts on “Meeuwen (6)

  1. Potverdikke, nu schreef ik hier een heeeeele lang tekst en vergeet ik mijn emailadres in te vullen voor ik op submit duw en nu moet ik toch niet opnieuw beginnen zekers… 🙂

    Dus, ik wou je komen vragen hoe de eerste werkdaagjes bij SW meevielen??
    Maar ik kan het antwoord hier al een beetje lezen eigenlijk =)
    Het computerschermgestaar ken ik precies ergens van…
    ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat dat bij SW anders zou zijn,
    maar goed dat zien we dan wel weer!

    Doe ze daar alvast vele finse groetjes
    en werk ze 😉

    Zoenie, je stagemaatje

Geef een reactie

