Communiekaart (1)

Nu de familieleden van deze prachtmeid haar communiekaartjes hebben ontvangen, mag ik ze publiceren. Dit niet zonder enige trots…

De fotoshoot (waarvan ik reeds eerder twee beeldjes toonde) was niet makkelijk maar het percentage geslaagde foto’s was wat mij betreft ver boven mijn verwachtingen.

De keuze van de foto’s die op de kaart kwamen, is grotendeels door de ouders gebeurd. Ik zou soms een ander beeld gekozen hebben maar toch blijf ik fier op het resultaat. In deze kaart vind ik de foto’s linksonder en rechtsboven zelf de meest geslaagde.

Vinden jullie het wat, of neem ik dit soort opdrachten beter niet meer aan in de toekomst? 🙂

One thought on “Communiekaart (1)

  1. Amai zot, tuurlijk moet gij nog dat soort opdrachten aannemen! Zou ik mijn communie nog moeten doen mocht gij de foto’s maken. haha (ben wel niet zo’n fotomodel als katrien).
    IK BEN FAN! 😀

Geef een reactie

