Bart Peeters

Het plan: een foto maken van Bart Peeters, als opdracht voor Veto.

De realiteit: een misverstand in de communicatie tussen Veto en de manager van Bart Peeters. Er wordt geen foto van mij, maar een persfoto gepubliceerd.

SPAATIG VINNICH DA. IEEEEJEL SPAATIG!

MAAR: Na het interview, om 00u30, heb ik “voor mezelf” nog drie foto’s genomen in de loge van Bart Peeters. Het moest zeer zeer zeer snel gaan en aangezien ik het flitsen nog LANG niet onder de knie heb, zijn alledrie de portretten GRAN-DI-OOS mislukt. Na wat gepruts met levels en curves kwam ik tot bovenstaand resultaat. Dit vind ik (los van het feit dat de foto niet scherp is) nog wel toelaatbaar (bloggewijs).

Bovendien kan ik met dit beeld een aantal van mijn trouwe blogbezoekers een ietsiepietsie jaloers maken. Hihi.

En omdat de manager van Bart Peeters zich wat schuldig voelde omdat ik geen foto mocht maken voor veto, heb ik gratis de nieuwe CD gekregen. ‘k Heb dat exemplaar dan maar meteen laten signeren – om het AF te maken 😉

Wordt jammer genoeg niet vervolgd – ik had liever gehad dat ik er morgen een post “Bart Peeters (2)” had kunnen verschijnen – en liefst nog veel meer… Helaas pindakaas!

Mensen die het flitsen wél onder de knie hebben, mogen mij altijd bijles geven!!! Het wordt voor Veto steeds vaker nodig te flitsen. Ik heb een SB-600 dus technisch gezien zou het toch moeten lukken min of meer “mooi” te flitsen…?

EDIT: ik heb mijn camera opnieuw opgezet (de instellingen ongewijzigd) en in het flits-info-kadertje van het schermpje bovenop mijn camera, staat “slow”. Dat klinkt alleszins niet goed hè! Nu eens in de manual -die thuis ligt en niet op kot- gaan uitchecken What The F*ck dat betekent! Ben precies wat boos op mezelf nu… BAH. Volgende keer beter voorbereiden… Flitslessen blijven echter welkom!

7 thoughts on “Bart Peeters

  1. amai, jaloers inderdaad. De compositie vind ik geslaagd, jammer dat em niet scherp is. De schaduw stoort een klein beetje. Hoe heb je geflitst?

  2. ’t Is toch een andere Bart dan ik hem ken 😉
    Inderdaad, de schaduw rechts zit wat in de weg maar daar kun je vast nog wel iets aan doen.
    Flitsen….als ’t niet nodig is, niet doen maar dan vertel ik niets nieuws…en als het dan toch moet, dan indirect op een wit plafond.
    En gelukkig zijn er onder de bloggers genoeg “flitsers” die jou een echt goed antwoord/advies kunnen geven.

  3. Flitsen is zeker niet simpel en ik zit ook nog in de trial and error-fase.
    Toch een behoorlijk resultaat want op zo’n moment is het steeds stressen.

Geef een reactie

