Ine

Ik ben afgelopen week voor het allereerst de studio ingedoken. Ik zocht me twee vrolijke spring-in-‘t-veld-collega-studentes en we hadden wel wat lol, vind ik zelf. Ik vond het spannend en ik vond het soms ook wel lastig om zo te commanderen: “doe dit nu, hou je hoofd zus, probeer zo te kijken,…” Het was daarenboven niet makkelijk om originele poses te bedenken. Soms, echter, zoals in dit beeld, ging het (toevallig!) vanzelf. Geef me toch maar een hoop watertorens of een boomgaard ofzo. Daar wordt geen vin verroerd als je ze fotografeert… 🙂

P.S.: Vergeef me trouwens mijn lage post-frequentie. Zoals eerder gezegd, loop ik stage, en het verbaast met écht hoe weinig tijd een mens ineens heeft als-ie plots van 9 tot 5 (of vaak wat langer) moet werken… Was ik maar terug écht student… ZUCHT

One thought on “Ine

Geef een reactie

