Hannelore Bedert (3)

081117-hannelore-bedert3

7 thoughts on “Hannelore Bedert (3)

  1. Ik kom hier eens piepen…
    Op een scherm valt ruis dikwijls mee. Ik zou de afdruk moeten zien.
    Hier zie je veel ruis in de rook, maar daar stoort het niet
    Op het gelaat van de zangeres zie ik amper ruis, terwijl het daar wél zou storen.
    Ik vind het nog steeds een erg knappe plaat

  2. Ik vind dat de ruis ook erg mee valt en bovendien een knappe compositie. Leuk dat je die microfoons een plaats hebt gegeven in het beeld. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om op concerten te fotograferen, maar zou het graag doen. Lijkt me een hele ervaring en goed om je camera ook in die omstandigheden te leren kennen. Met welke lens heb je deze foto genomen?

Geef een reactie

