Gele Huizen BIS

Ik ontdekte in Photoshop de “edit>transform>distort”-functie. MAN. GEWELDIG! 🙂

Nu is ineens mijn probleem opgelost… JEEJ 🙂

gele-huizen-collage-2

Van de gelegenheid maak ik ook graag gebruik om een zoekertje te plaatsen.

Ik wil graag leren huwelijken te fotograferen. Dit doe ik natuurlijk gratis, maar de voorwaarde is wel dat ik niet de hoofdfotograaf ben, dan. Daarom ben ik op zoek naar:

  • FOTOGRAFEN die nu reeds huwelijken doen, en die mij graag eens mee op sleeptouw willen nemen. Die mij dus de kneepjes van het vak willen leren!
  • VERLOOFDEN die binnenkort gaan trouwen en die reeds een fotograaf hebben, maar die het wel oké vinden om mij als tweede fotograaf te hebben…

Reacties mogen altijd op mijn e-mailadres stephanie (punt) verbeken (at) gmail (punt) com.

Alvast bedankt!

Stephanie

4 thoughts on “Gele Huizen BIS

Geef een reactie

