ik hou van schoon licht in de winter (2)

ik ben op weekend gegaan met enkele pedagogen-studie-genoten. het was, mocht u het niet gemerkt hebben, een héérlijk vrieskoud weekend, met bijgevolg het prachtigste licht dat men zich kan inbeelden, zéker als je aan zee bent… (en laat dat nu nét mijn lievelingsplek zijn!)

er komt een hele reeks schoon-licht-foto’s aan! hou u al maar vast aan de takken van de bomen… of aan het helmgras – zo u wil…

m.a.w.: Stephanie is back in blogland! jeeeej 🙂

Bovenstaand beeld is denk ik het allereerste nul-procent-bewerkte beeld hier op mijn blog. Zélfs geen levels of contrasten aangepast (alleen verkleind).

0812292

3 thoughts on “ik hou van schoon licht in de winter (2)

  1. Weet je wat? Maak er een banner van (zo’n panoramaatje), bovenaan 3/4 gewoonweg wegdoen, en de onderste 1/4 overhouden. Echt knap hoor.
    Jeej, you’r back, we’r happy.

Geef een reactie

