ik hou van schoon licht in de winter (3)

0812302

nog zo’n RAWke maar ditmaal met wat meer ritme.

als reactie op de vorige landschaps-post (ik denk van Kris?) : ik denk dat een deel van de kracht van dit soort beelden verloren gaat als je 3/4 ervan bovenaan wegsnijdt om er een panorama-banner van te maken… Ikzelf vind het enorme grote aandeel lucht in dit beeld wel iets hebben – zo is het ook bedoeld… Wat denken jullie?

En nog @Kris: i’m back, indeed. ’t is heel erg druk geweest de voorbije twee weken en ik had ook simpelweg geen beelden om te posten, precies… 😦 De gaatjesdingen zijn trouwens nog stééds niet ingescand geraakt 😦

Maar ik blij dat je blij bent dat ik terug ben! 🙂

7 thoughts on “ik hou van schoon licht in de winter (3)

  1. Joehoe, alles positief bekijken, vooral deze laatste dagen van ’t jaar. Begrijp me dus niet verkeerd, deze foto’s zijn stuk voor stuk prachtige winterpareltjes met idem dito prachtige luchten (opgelet voor de smog). Maar een uitsnit behoort tot de mogelijkheden van het creatief denkpatroon, schoon gezegd he.
    Doei, tot volgend jaar dan.

  2. hihi aan een creatief denkpatroon ontbreekt het me soms dus met dank voor deze constructieve bijdrage.
    een beste-wensen-postje staat stiekem geprogrammeerd voor de 1ste januari maar bij dezen… 😉 Fijn oudejaar allemaal!

  3. Je kàn er een banner van maken, maar dan wordt het een heel ander beeld, met andere uitstraling. Zelf hou ik ook wel van hele lage horizonten, tenminste als de lucht interessant genoeg is en iets toevoegt aan het beeld. En dat is hier zeker het geval. Ik zou het zelfs aandurven om een dergelijk beeld verticaal te nemen. Nog meer lucht dus.

Geef een reactie

