speels portretje

En dan is DIT de laatste van het jaar! Een speels portretje in… hoe kan het ook anders…: het SCHOON winterlicht – jaja, ik blijf het zeggen LOL

Dit is een beeldje waarvan ik (sorry voor het opscheppen) zelf vind dat er wel wat leuke elementen in zitten: ten eerste natuurlijk de scherpte die op de vinger zit en niet op het gezicht, maar daarnaast ook de schaduwen van de mensen rondom (achter) mij, de héérlijke gelige kleuren van een lage winterse middagzon, de gelaagdheid en afwisseling van water en zand in de achtergrond… Een minpuntje is misschien dat ik het hoofd bovenaan wat krap gekadreerd heb. En een verticale uitsnede zou het misschien beter gedaan hebben… ik weet het niet goed…

Vier goed, vanavond! En vergeet de schrikkelseconde niet!

(en om het toch even gezegd te hebben: Pieter wenste me succes met de examens, maar… die héb ik niet dit semester! – WOEHOEW driewerf hoera!)

081231

8 thoughts on “speels portretje

  1. Dat hoofd zit ok hoor! Zo zit je als toeschouwer volledig mee in het beeld. Er is geen uitweg, niet onderaan, niet bovenaan.
    En ja, weeral prachtige wintekleuren.
    Hou het plezant én veilig vanavond! Tot volgend jaar!

  2. Pingback: iemand een koekske? « Blog Archive « Stephanie Verbeken

Geef een reactie

