Stadspark Leuven

Jullie hebben vandaag de kaap van de 15.000 bezoekers overschreden! (Het is te zeggen… in totààl hè! 🙂 )

Ontzettend hartelijk bedankt voor jullie interesse en trouw! 🙂

Ik laat de zee-foto’s voorlopig even voor wat ze zijn. Ik ben er vandaag weer even op uit getrokken in Leuven om wat winterbeelden te schieten. ’t Was schoon weer. Alleen koud. ZO koud… Ik heb het niet lang volgehouden, jammer genoeg. Maar er zijn wel e090110-2en pààr toffe beeldjes uitgekomen, vind ik zelf. Hier het eerste!

5 thoughts on “Stadspark Leuven

  1. Pingback: Staspark Leuven (2) « Blog Archive « Stephanie Verbeken

  2. De boomstaat centraal en dat wordt als “klassiek” begrepen. Daar is niks is mee. Het is een kwalitatief goede foto. Ik heb hem even in photoshop geopend en een andere krop gegeven. Ik heb er links en rechts nog een stuk afgesneden, tot in de kruin en onderaan tot net onder de stam. Het was meteen een heel ander beeld. Jammer dat ik hem hier niet kan tonen.
    Het valt me op de de kruin een bladvorm heeft. Zie je het?

  3. Het topje zou er inderdaad beter zichtbaar zijn. Lijkt een detail, maar het oog van de toeschouwer gaat automatisch de hele boom omlijnen en het mankeren van het topje als ‘storend’ ervaren (zelfs onbewust).
    Voor de rest inderdaad heel klassiek, maar daar is niets mis mee.
    Bijzonder mooie kleuren met die herfstige tinten in de kruin!
    Proficiat met je 15.000 pageviews !

Geef een reactie

