ik hou van schoon licht in de winter (10)

090122

9 thoughts on “ik hou van schoon licht in de winter (10)

  1. Jawel, een zeer aantrekkelijke foto, vooral door de mysterie van de donkere personages, maar ook door de warme gloed in de lucht. Ook naar mijn mening weer een pano-tje waard door 1/3 deel onderaan gewoonweg weg te croppen. Waardige foto.

  2. amai!!! super mooi! Normaal doe ik dat niet, zo van dat bloggen, maar bij deze foto wil ik toch even mijn appreciatie kwijt

    • Hi Kredyty,
      I only now see your post. I am very sorry for this VERY late answer. 🙂
      Thank you very much for your kuddo’s. Really lovely to know that people who don’t know me personally also like my work, even abroad!
      Please don’t hesitate to share with me your Myspace group, than I can answer that person maybe too?
      Thank you!
      All the best,
      Stephanie

Geef een reactie

