Te koop…

Ik verkoop mijn Canon Powershot G9 voor €325 (ik vraag een kleine meerprijs omdat ik er een tweede batterij bij verkoop).

Ik kocht dit toestel op 25/06/2008 als tweede toestelletje, maar ik gebruik het zelden of nooit. Het is in perfecte staat, amper gebruikt, geen krassen, alles dik in orde! Inclusief alle toebehoren (oplader, kabels CDrom’s,…)

De Europese garantie loopt dus nog tot 24/6/2010!

– 12,1 Megapixel Camera
– 6x optische zoom met optische beeldstabilisatie
– lithiumbatterij!
– Gezichtsdetectie AF/AE/FE
– 9-punts AiAF en FlexiZone AF/AE
– keuze voor beeldverhouding 3/2, 4/3 of 16/9
– videofunctie met geluid
– flitsschoentje voor optionele externe flits
– EXTRA BATTERIJ t.w.v. 50 euro

Goed toestel voor een gevorderde fotograaf omdat er veel manuele instellingen mogelijk zijn!

image

7 thoughts on “Te koop…

  1. Klopt, ik heb dat berichtje van Martine ook al gehad.
    Ik ben er enkel nog niet uit dat het zulk toestel is dat ik zoek.

    Martine heeft me enkele tips gegeven waar dit wel aan voldoet, alleen had ik een iets groter toestel in gedachten met verwisselbare lens.

    Ik denk er nog eventjes over na.

  2. niks speciaals… ik ben gewoon aan’t sparen voor mijn reis naar de USA in de zomer (ik ga daar een beetje boven mijne studentenstand leven denk ik haha) en aangezien ik dat toestel niet gebruik, heb ik er liever de centjes van, snappie?
    En los daarvan zou het toch ook stiekem wel eens kunnen dat ik verander van breedhoeklens omdat ik nu een 24-60 heb en die niet echt breedhoek genoeg is, wil ik liever een 18-50 van sigma of, als ik de lotto win, een 17-55 van nikon 🙂

  3. leuke vooruitzichten! Benieuwd naar de beelden…
    kzal je de opdrachten vn ’t derde jaar doormailen…dan kan je alvast beginnen schieten bij den Amerikaan!
    (zet de lotto uit je hoofd?!)
    gr.

    xa4

  4. daar was ik intussen ook achter… 😦
    en het toestel wordt wrsch woensdag verkocht!
    wel beetje met spijt in het hart, maar ik ben toch ook blij dat het verkocht is!

Geef een reactie

