Euforie alom!

Amai wat een pret! Amai wat ben ik blij! Ik kom nét terug (17u41) van bij Bert Verlinden alwaar ik mijn tweede breedhoek-pinhole-rolletje heb laten ontwikkelen. Voor een kleine meerprijs zorgden ze daar zelf voor de scans en wat blijkt nu – dit rolletje heeft PRACHTIGE beeldjes opgeleverd, al zeg ik het zelf. Van de 21 beelden zijn er en 19-tal van amper-publiceerbaar tot pràchtig (en zelfs scherp!).

Het liefst van al zou ik ze nu natuurlijk allemaal in één keer willen publiceren, uit trots en uit dankbaarheid aan het adres van Koen, maar dat doe ik niet, want anders heb ik later weer geen beelden om te posten…

Ziehier dus het allereerste beeld (ik kan zelfs niet kiezen!!). Wie kan raden waar dit beeld gemaakt is, wint een koffie op mijn kot, gemaakt met mijn spiksplinternieuwe koffiezetapparaat! Met dank aan mijn mamie! 🙂

000031bis

10 thoughts on “Euforie alom!

  1. Leuke verrassingen (naast je nieuwe koffiezet) voor jou – NET op je verjaardag! En OOK voor ons!
    Jawel, ons Stephanietje met een nietig minirokje op de warme wei van Dranouter….
    Nog een leuke (verrassende) verjaardag verder !!

  2. Voor alle duidelijkheid – dat ben IK niet hè, op de foto, want ik sta namelijk (zoals in 99.9% van de gevallen) ACHTER de (gaatjes)camera!! 😉
    En Herman mag een koffie komen drinken! 🙂

    S.

  3. Hé Stéphanie, wat een enthousiasteling ben je! Leuk om met je mee te leven. Ik kijk al uit naar het vervolg en zet nog eens koffie, dan kunnen we eens komen drinken. De koekjes brengen we zelf mee.

Geef een reactie

