Piano

Bedankt allereerst voor de fijne reacties. Blij dat jullie mijn enthousiasme opmerken en het ook appreciëren… 🙂

Dit beeld is vrij scherp omdat ik hem op mijn statief geplakt heb (@mijn gezin: jà, met plakband, jà – lol). Rechts in beeld zie je de witte plakband trouwens, alsook het zwarte van de ‘sluiter’ – dit alles wederom doordat ik het breedhoek-e van de camera fout heb ingeschat.

Nog even dit, misschien, maar dan los van het pinhole-gedoe: ik heb het wat moeilijk om een juiste grootte te vinden voor mijn afbeeldingen in portretstand. De landscape-beelden zijn altijd 800 px breed en mijn portrets zijn 500 hoog, maar dat is op mijn scherm wat aan de kleine kant. Hoe komen die formaten bij jullie over? En nu ik het er toch over heb, misschien nog even dit: als er iemand echt iets kent van schermresoluties en de instellingen ervan (in Windows Vista) en eventueel iemand die me kan helpen met calibreergedoe enzo: alle tips en tricks, helpende handen en ogen,… zijn welkom! Alvast bedanktt.

090212

2 thoughts on “Piano

  1. Prikkertjes van beeldjes. Ze zijn veeeeel beter dan ik verwacht had. Het smaakt naar nog meer en meer Stephieeeeeeeee

Geef een reactie

