Poppenkast

Dit beeld werd afgelopen zomer in Oostende gemaakt, uit de losse hand, dus veel minder scherp dan de vorige. Ik ontdek opnieuw het leuke aan analoog werken: beelden bekijken waarvan je al làng vergeten was dat je ze geschoten had. 🙂 Ik was zelfs al vergeten dat ik daar überhaupt geweest was! 🙂

Of zoals ik vroeger op de stoep voor Het Kruidvat stond, te kijken naar de foto’s van één of ander scoutskamp in Aosta of de zeeklassen met Juffrouw Marie-Louise in het 6de leerjaar. Dit alles is voor mij veel minder ver dan voor de meesten van mijn bezoekers hier, dat geef ik grif toe, maar ook IK voel somtijds toch enige vorm van nostalgie – ik ben tenslotte 24 geworden, deze week (ironisch lachje).

Enfin…

090213

2 thoughts on “Poppenkast

  1. DAT is dan OOK de nostalgie
    van de fotografie….
    (tiens dat rijmt …)

    Fotografie als herrinnering,
    iets dat je wil bewaren…

    Overstijg je dat dan kom je
    tot het pure cretatieve….

    iets nieuws scheppend….!

  2. Inderdaad één van dé charmes in het analoge tijdperk…de wachttijd en dan herontdekken! Zoals terugkomen van een verre reis en de filmpje binnenbrengen (ik verdeelde die dan zelfst over meerdere dagen) en dan een tweede keer genieten van de reis! (kon ook soms wel eens een teleurstelling zijn 😉 )
    Boeiende gaatjescamerareeks, Stephanie!

Geef een reactie

