Kermis op Dranouter

090221dranouterkermis

3 thoughts on “Kermis op Dranouter

  1. Ik begin meer en meer te begrijpen waarom je zo superenthousiast was toen je het tweede fimrolletje afhaalde bij Bert Verlinden…
    De diversiteit van alle beelden tot dusver is opvallend! het houdt niet op en de resultaten blijven verrassen.

  2. mercikes om mijn enthousiasme te delen, Koen, want zoals ik (in de allereerste gaatjesfoto-post) al zei, had ik niets liever willen doen op dat moment dan àlle beelden in één keer online te gooien, zoals je zegt, omdat het resultaat zo verrassend was (ook voor mij!!).
    Maar ik moet eens dringend een nieuw rolletje laden want er zijn maar twee postbare beelden meer te gaan… 😦

Geef een reactie

