Het Bakkerke

090227het-bakkerke_1

voor veto vorige week…

3 thoughts on “Het Bakkerke

  1. Moet ook es e keer kunnen…
    NIETS scherp…
    WEL toffe compositie en perspectief !!!
    Moet kunnen…
    Dus: toffe prent!!!

    niets scherp? ๐Ÿ™‚ i don’t take that as a compliment ๐Ÿ™‚ Heb inderdaad gestreefd naar weinig scherpte, maar normaal gezien zou het hand scherp moeten zijn. (…) heb het even gecheckt: op de kleurenversie is de hand wel haarscherp en dat was ook de bedoeling… sorry erik voor deze betweterige tegenreactie: ik denk niet dat het mijn gewoonte is om tegen te spreken, maar hier doe ik het liever wel even. ๐Ÿ™‚ (in alle vriendschap hรจ!)
    Misschien nog even toevoegen dat ik de ZWversie wel te donker heb gemaakt. Ook in veto werd die te donker geprint, maar ik denk niet dat de schuld van veto was… ๐Ÿ™‚

  2. Yes, Syephanie,

    (vind nu pas -the moment- om te reageren),

    komt waarschijnlijk door het het
    zeer donkere accent van die hand,
    dat ik die dus even niet scherp zag…

    BLIJFT EEN PRACHTIGE GEEXPERIMENTEERDE PRENT!!

    Perspectief, lijnvorming, je gebruikte DOF = alles enig….
    ECHT WEL …..

    Dus, nog van DAT…

Geef een reactie

