Dubbel glas

De ruimte waar de receptie van het huwelijk van Veerle en Daan plaatsvond, was heel knap. Hoog, ruim, en met véél véél licht. De langste wand was één en al glas (wel warm in de zomer, denk ik 🙂 ) met een metalen raamwerk. Tussen 16 en 18u stond er pràchtig licht. Ik heb geprobeerd dat ook in mijn portretten te verwerken, maar omdat ik moest bijflitsen was dat niet evident. (off topic: wacht tot ik mijn D700 heb… dàn hè… dàn…! 😉 Blijven dromen, Stephanie…) 🙂

De komende dagen komen er nog een aantal beelden van op het huwelijk. Heb weer zin in het bloggen. ’t Was effie minder, maar nu komt-ie weer! 🙂

S.

090310glas

6 thoughts on “Dubbel glas

Geef een reactie

