Zit m’n jasje goed? Zit m’n dasje goed?

zoals op Facebook meermaals aangekondigd, heb ik afgelopen zaterdag (4 april) de kans gekregen om met Jürgen Doom mee te lopen als co-fotograaf op het huwelijk van Marc en Karel in Leuven. Het was heel boeiend om eens met een échte professional te kunnen wisselen van gedachten. Ik heb zelf minder foto’s gemaakt dan de vorige keren maar heb wel veel gekeken naar en geleerd van Jürgen.  Ook het praten over de “commerciële” kant van de fotografie-zaak was heel verrijkend… EN het eten was héél lekker. 😀

Ik kondig bij dezen een reeksje aan van 9  beelden die ik zaterdag maakte. In dit eerste beeld zie je Marc. Enkele van Jürgens foto’s en zijn uitleg m.b.t. de gebruikte belichtingstechnieken vind je HIER.

0904072

5 thoughts on “Zit m’n jasje goed? Zit m’n dasje goed?

  1. speciaal pak in een speciale kamer… Ik vind het een mooie foto, maar had het niet nóg beter geweest als het scherp gesteld had geweest op zijn gezicht in de spiegel?

  2. helemaal akkoord. kheb mezelf achteraf ook voor het hoofd geslagen dat ik dat niet heb gedaan.
    ik heb me trouwens bij het plaatsen van deze post afgevraagd of ik de vraag erbij zou schrijven of ik niet beter had scherpgesteld op zijn gezicht, maar ik wilde gewoon de reacties afwachten. Je hebt dus écht een punt. 🙂
    S.

  3. Ach, ja Stephanie, en had ik niet een klein beetje kunnen glimlachen? Nu ja, de zenuwen waren er dan wel hoor, en zo staat de achterkant van mijn kapsel ook eens op scherp!
    I like it!
    Mijn pak tegen die rode muren van ons staat ook heel mooi vind ik,
    maar ben wel niet echt objectief he!

Geef een reactie

