Even later bij diezelfde spiegel…

De gigantische spiegel in de living heeft dienst gedaan die dag – de ene na de andere kwam er zichzelf in bewonderen (of bijwerken) 0904081😉

Als ik een reeksje van iets breng, staan altijd mijn beelden voor een paar dagen klaar in mijn mapje “blog”. De beelden krijgen dan als bestandsnaam de datum van uploaden, zodat ik weet tegen wanneer ik nieuw werk moet klaarhebben. Het grappige is nu (en dat wist ik zelf niet), dat dit een beter (voor)beeld is van iemand die in die spiegel kijkt. In de vorige foto had ik eigenlijk beter scherpgesteld op het gezicht. Hier heb ik duidelijk die keuze wél gemaakt. Ik wist zelf niet meer dat dit beeld eraan zat te komen – hihi.

Geef een reactie

