Paardenprocessie Hakendover (1)

Een nieuwe reeks staat klaar. Vandaag heb ik eeeeeindelijk, nadat we al jaaaren zeggen “daar moeten we eens geraken…” in Hakendover (nabij mijn thuishaven Tienen) de paardenprocessie bijgewoond. ’t Was iets dat je eens moet gezien hebben, zéker als Tienenaar, maar als niet-echte-paardenfan (lees: ik heb daar schrik van!) kan ik me niet inbeelden dat ik er alle jaren op af zou gaan…

’t Was oorspronkelijk Koen (Stuutekeer) zijn plan om ernaartoe te gaan, en ik ben hem daar zeer dankbaar voor. Tegen het einde van de voormiddag ben ik dan ook nog Koen (Fotogeniek België) tegen het lijf gelopen. En we zagen dat het goed was…

090413

3 thoughts on “Paardenprocessie Hakendover (1)

  1. Hey Martine,
    ik heb mijn stalen ros (twas een pààrdenprocessie hè!) tegen één of ander hek gegooid (op slot) en ben op datzelfde stalen ros weer huiswaarts gefietst 😉

    S.

Geef een reactie

