Alle 12!?

0904172

6 thoughts on “Alle 12!?

  1. Vlak voor de processie kwam ik langs een schooltje met speelplaats. Op de speelplaats verzamelden alle deelnemers, nadat ze zich binnen verkleed hadden. Dat was me nogal een uitgelaten bende daar! Een heel contrast met de processie zelf 🙂

  2. Stephanie, da manneke me da bord vast hé, da is ewald, het broereke van dries van het balanske. Kwist ni of je het wist, dus wilde het even laten weten!!
    mooie foto wel!

  3. hier zou ik die rode jurk rechts wegcroppen en ook geen vignettering gebruiken (die loopt nl te dicht tegen de gezichten van de jongens en trekt de aandacht naar het midden van de foto – de elleboog). die twee pratende vrouwen op de achtergrond vind ik echt supertof voor de creatie van de sfeer van het beeld!

Geef een reactie

