Morgen…

… komen een heeeeleboel Vlaamse (en Nederlandse?) fotobloggers samen in het Antwerpse Fotomuseum ter ere van de tentoonstelling van Jimmy Kets (ook hier).

U hebt ergeen FLAUW idee van, denk ik, hoe geweldig hard ik dààr naar uitkijk.

Ik vind het natuurlijk geweldig dat ik de bloggers die ik virtueel ‘ken’ in’t écht ga kunnen ontmoeten, maar evenzeer hoop ik nieuwe blog(ger)s te ontdekken.

Spannend spannend spannend.

… of vindt U mij nu een geek…? 😉

Verder is het hier enorm stil op mijn blog (en daar ben ik mij van bewust) maar er heeft zich de voorbije 3 dagen vanalles achter de schermen afgespeeld waarover ik pas later meer mag vertellen (nog even geduld). Ik kan echter (niet zonder enige bescheiden fierheid…) zeggen dat ik deze week grooooote stappen gezet* heb in mijn o-zo-prille carrière als fotografe…

’t Loopt allemaal super en daar ben ik alleen maar heel erg blij om.

* met eeuwige dank aan de heren Koen De Langhe en Jürgen Doom om hun advies!

7 thoughts on “Morgen…

  1. Helaas kan ik niet naar Antwerpen. Dat is nu eenmaal het lot als je zelfstandige bent in bijberoep. Afspraken met klanten en dus heb je soms zo van die verplichtingen hé. Niettemin heeft Koen me destijds ook vertrouwen gegeven om deze stap te zetten en ik zal er hem eeuwig dankbaar voor zijn.

  2. ik vind het erg fijn om je te ontmoeten stephanie! Ik hoop dat nog eens te kunnen overdoen! Wees trouwens niet zo onzeker, je bent kei-oke!

  3. Ik heb je gisteren ontmoet en ik ben benieuwd naar de oplossing van het raadsel dat je hierboven beschrijft. Ik ga je regelmatig bezoeken op je blog en hoop zo te weten te komen wat voor verrassends jij ons binnenkort voorschoteld.

Geef een reactie

