Ik hang…

…hem aan de haak. Mijn beloved fotokodakske.

Niet voorgoed! (zót!) Wel voor enkele weken. Laat ons zeggen tot en met 8 juni. Dat is de deadline voor de laatste paper.

Ik haal het niet, dit jaar, als ik zo voortdoe! Het fotograferen (en al wat erbij komt kijken, zoals wegdromen op de sites van Foto Konijn en Apple) is ZO leuk dat ik hoe langer hoe minder gemotiveerd ben voor mijn studies. En op enkele weken van de eindmeet zou het ZO belachelijk zijn het niet te halen… First things first, nietwaar?

Bovendien zou ik ook nog zoiets moeten doen dat ervoor potentieel zou kunnen zorgen dat ik volgend jaar (1) centjes verdien en (2) een dak boven mijn hoofd heb. Juist ja: solliciteren en een huurhuis(je) zoeken. Voor dat laatste zijn trouwens alle tips welkom: een huisje met 2 à3 kamers, omgeving Leuven en max. 750 euro.

Echter: TO DO vooraleer tussentijds afscheid te nemen:

  1. Voor Veto foto’s gaan maken van de Bologna-protesten in Leuven vandaag
  2. Naar Bert Verlinden gaan om mijn gaatjesrolletjes te laten ontwikkelen. De foto’s zullen jullie dan wel in juni zien. Sorry voor het wachten…
  3. Mijn readerlijst opslaan en dan leegmaken. Dat ding neemt dagelijks, met 114 so-called abonnementen, meer dan een uur tijd in beslag.

Tot in juni! :’-(

S.

9 thoughts on “Ik hang…

  1. Begrepen! Vlieg er nu maar in, de tijd dringt. Veel succes en goeie moed (of is het “moet”?). Als ik ondertussen iets opvang over een geschikte woonst, I”ll call you.

  2. Ferme beslissing en het gaat je lukken. Je formuleert alles helder en je plan is goed, dus …..komt goed!

  3. mooi! zo je prioriteit stellen, dat is een goei zaak. Kan alleen maar aangemoedigd worden. Ik zie pedagogische dingen in mijn glazen bol. Doe dat goed, laat u niet kennen en blijf uzelf!

Geef een reactie

