Omdat ik het écht écht écht niet laten kan…

090428-betoging

… hier een selectie beelden uit de betoging van 28 april in Leuven (voor de duidelijkheid: niet die van ResPACT, wel die van de internationale studenten) : http://picasaweb.google.com/stephanie.verbeken/090428LeuvenEuropeseAntiBolognaBetoging?authkey=Gv1sRgCMLt-qONsbbkag#

Je kan mij op de site van het vtm-nieuws trouwens aan het werk zien:http://www.vtm.be/nieuws/opgeknipt.html?vpos=13&vID=PIt_8022_vtm_id (eerste seconden, links tegen de muur, rode jas, terwijl ik de betoging fotografeer).

en als je beelden wil zien die ik (schrikkepiet als ik ben) zelf niet heb kunnen (lees: durven) maken:
http://www.vtm.be/nieuws/opgeknipt.html?vpos=7&vID=PIt_8033_vtm_id
ik was bang van de stenen die ze gooiden en daarna van het waterkanon (in het eerste geval voor mijn hoofd en in het tweede geval voor mijn fototoestel LOL)

Voor de ramptoeristen onder u* vind je hier mislukte en fotografisch absoluut NIET interessante beelden, doch spannende momenten: http://picasaweb.google.com/stephanie.verbeken/BetogingMislukteBeeldenMaarWelHeftig?authkey=Gv1sRgCI3_sPPJ7IuImwE#

*Wist u dat ik in mijn blogstatistieken kan zien hoeveel mensen op bepaalde links klikken? Ben eens benieuwd in dit geval. LOL.

(Nog even dit: de schoen hierboven is van een gearresteerde (of alleszins gemollesteerde) betoger).

9 thoughts on “Omdat ik het écht écht écht niet laten kan…

  1. coole foto’s! ook bij de mislukte zitten er een paar leuke bij. Uw leven gewaagd! en dat terwijl je een schooljaar af te maken hebt!
    en nu zit die man (of vrouw) dus thuis (of in den bak) met één schoen… Wat sneu. Een heel paar schoenen naar de knoppen. Dat zou ik dus erg vinden, se…

  2. ja en dan heb ik nog niet eens een foto gemaakt van de bril die iemand opraapte en daarna vroeg “van wie is deze??”. Een bril!? Weet ge wat dat KOST!? 😉 (ik draag geen bril dus ik weet het niet uit eigen ervaring maar tóch! lol)
    Maar daar heb ik geen foto van want dat zou totaal niet overgekomen zijn op stilstaand beeld…
    S.

  3. jawel, leuk jouw (volledige) reportage,
    zitten toffe dingen tussen…

    die vanuit de hoogte,
    die dichtbij portretten
    van een aantal betogers,

    good stuff,
    because,
    je ’t niet kon laten…

  4. Toch wel beelden die een idee geven over de sfeer die er heerste. Maak jezelf geen verwijten dat niet niet meer durf had. Het is steeds verstandig om je eigen veiligheid en die van je toestel te waarborgen.

Geef een reactie

