die tijd van het jaar…

waarin (quasi) alles en iedereen moet wijken…

wééral. zie ook hier en hier. Met dat verschil dat ik deze keer al DOODmoe ben en ik eigenlijk nog moet beginnen blokken… 🙂 En, nu ik de beelden van ongeveer een jaar geleden vergelijk met die van nu… Mijn bureau was toen eigenlijk ook wel betrekkelijk véél opgeruimder. Dat is misschien nog eens een werkje voor morgen, zie! Hip hoi!

maar als alles goed gaat is’t wel meteen de lààtste keer. de àllerlaatste, als het van mij afhangt. Ik heb er nu… effe tellen… 12 examenperiodes in het Hoger Onderwijs op zitten… Oh oh. Dat wil zeggen dat dit de 13de keer is!? Als dàt maar goed afloopt…

Enfin – los daarvan…

Aan al mijn blokkende medemensen (pedagogen én niet-pedagogen, ja zélfs aan de orto’s 🙂 ) : veel moed, succes en de nodige ontspanning gewenst!

S.

@ meisje met de oorbellen: “en jà hoor, we hebben weer giga-detaillistische planningen gemaakt (waar we ons tot op de dag vandaag zelfs aan hebben kunnen houden, voor de verandering!”

09.05.29.tijd van het jaar

5 thoughts on “die tijd van het jaar…

  1. Heerlijk dit kot, ECHT een studentenkamer. Zo herinner ik die mij ook van mijn dochter. Goede moed voor de allerlaatste keer!

  2. bedankt voor de reactie.
    maar hèhè… ’t is wel mijn werkkamertje thuis. ik heb het geluk van de twee kleinste kamertjes (op de WC na, that is…) thuis te hebben gekregen zodat ik één echte werkkamer heb en een aparte slaapkamer. ik kan dus ’s avonds létterlijk mijn deur toe doen na het blokken 😉
    maar tis dus gewoon in Tienen, bij ons thuis, niet in Leuven op kot.
    🙂

Geef een reactie

