Bloggersmeeting – CdK vertelt

09.06.13.bloggersmeeting

10 thoughts on “Bloggersmeeting – CdK vertelt

  1. Ai ai, ik ben precies niet zo goed aan’t luisteren naar Mr. De Keyzer ..

    Leuke meeting, mooie tentoonstelling, mooie foto!

  2. Interessant beeld hoor. Bijzonder vind ik dat Carl wel de einige is die op de rug te zien is. Nochtans, hij is de centrale figuur in dit theatrale beeld. Mooie diepte ook met voorplan , middenplan en achtergrond. Goed opgebouwd dus en met een theatraal gehalte, zoals de beelden van de Keyzer . Opmerkelijk en heel goed te zien hoeveel toehoorders ongeveer hetzelfde doen met hun handen.

    • dag Luc, je hebt blijkbaar de weg naar mijn blog gevonden. Bedankt daarvoor! Uiteindelijk toch via Steven? 🙂
      Je schrijft “bijzonder” – is dat bedoeld als “jammer” of als “grappig” of als “positief”?
      Gewéldig dat je zo gedetailleerd commentaar geeft. Superbedankt 🙂
      Daar leer ik zelf immers het meeste van. Hou je vooral niet in om dat te blijven doen 🙂
      Na mijn examens ga ik mijn Feed Reader (dat ding, hè) weer op actief zetten en dan volg ik jouw blog opnieuw…
      Groetjes

  3. jawel, Stephanie, prachtige momentopname van hét moment!
    mooie beeldopbouw: ik zie 4 lagen: de drie voorgrondpersonen / de meester himself / de toehoorders / de fotomuur,
    knap!

  4. ’t Is een boeiend beeld waarin je als kijker veel te zien krijgt!

    Het zou leuk zijn mocht je deze foto kunnen ‘taggen’, ik kan jammer genoeg geen namen op alle gezichten plakken. Op de voorgrond herken ik Marian en Dieter, maar de andere twee personen ken ik niet, misschien volg ik wel hun blog zonder het te weten? 🙂

Geef een reactie

