Pinhole Kotfeestje

Gezelligheid troef ten huize De Laet – Baeyens. Zéker als er nen hoop pedagogenvolk (incl. jenever) zichzelf binnengooit.

Hier had ik (wééral) de mate van breedhoek van de gaatjescamera onderschat want onderaan in beeld zie je mijn gerief nog liggen – het plastiek zakje waarin de camera vervoerd wordt en de plakband die ik steeds bij heb voor als ik de camera moet bevestigen… Met wat moeite zie je ook de schaar die moet dienen voor het doordraaien van het filmrolletje 🙂

09.06.15.1

6 thoughts on “Pinhole Kotfeestje

  1. de volgende foto met een roze kadertje 🙂
    uw modellen mogen wel eens leren stilzitten.
    hoe lang was uw sluitertijd met de natte vinger hier?

  2. Had je spoken op bezoek?
    Dat is hier geen mottig paars, dat is lavendelblauw. Vakantie, zon, Provence, fruitige olijfolie, krekels, terrasjes tot ’s avonds laat, marktjes, schilderachtige dorpjes, bloemetjes aan de gevels, de geur van wilde kruiden en geroosterd schapenvlees….

    • en dàt zeg jij tegen iemand die in volle examenperiode zit…?? Martineke Martine Martineke toch… dat is niet netjes hè 😉
      maar je hebt ergens ook wel gelijk. maar ergens ook niet. ik blijf het mottig paars vinden dat niet bij dit juweel van een beeld past… (moehaha – merk aub de ironie op :p )

  3. Wat een korrel! Wat een sfeer! 😀

    Serieus: ik denk dat je’t gerust dubbel zo lang mag belichten. Tenminste, als je minder korrel zou willen. Dan ga je ook meteen meer verzadigde kleuren krijgen.

Geef een reactie

